Vybrané metódy objektov triedy Turtle

void center()
Zmení pozíciu korytnačky do stredu plochy na ktorej sa nachádza
void closePolygon()
Ukončí kreslenie polygónu. V tomto momente sa vykreslí polygón aktuálnou farbou výplne. Ak je kresliace pero dole, tak sa aktuálnym nastavením pera nakreslia obrysy polygónu.
double distanceTo(double x, double y)
Vypočíta vzdialenosť korytnačky k bodu na súradniciach [x, y]
double distanceTo(Point2D point)
Vypočíta vzdialenosť korytnačky k danému bodu
void dot(double radius)
Nakreslí kruh so zadaným polomerom a stredom na aktuálnej pozícii korytnačky. Kruh sa kreslí aktuálnou farbou (štýlom) výplne.
double getDirection()
Vráti aktuálne natočenie korytnačky v stupňoch (číslo v rozsahu od 0 po 360). Nula znamená otočenie nahor a uhol otočenia v stupňoch rastie v smere hodinových ručičiek.
double getDirectionTowards(double x, double y)
Vráti, ako by mala byť natočená korytnačka, aby smerovala na bod so súradnicami [x, y].
double getDirectionTowards(Point2D point)
Vráti, ako by mala byť natočená korytnačka, aby smerovala na daný bod
Color getFillColor()
Vráti aktuálnu farbu výplne používanú pri uzavretých polygónoch.
Font getFont()
Vráti aktuálny font používaný pri kreslení textov
String getName()
Vráti meno korytnačky
Pane getPane()
Vráti plochu na ktorej sa korytnačka nachádza
Color getPenColor()
Vráti aktuálnu farbu kresliaceho pera.
double getPenWidth()
Vráti aktuálnu šírku kresliaceho pera.
Point2D getPosition()
Vráti aktuálnu pozíciu korytnačky ako bod.
double getX()
Vráti x-ovú súradnicu aktuálnej pozície korytnačky.
double getY()
Vráti y-ovú súradnicu aktuálnej pozície korytnačky.
boolean isPenDown()
Vráti, či je kresliace pero dole (aktívne)
boolean isPolygonOpen()
Vráti, či si korytnačka práve zapamätáva polygón, ktorý zatiaľ neuzavrela a nevykreslila
boolean isVisible()
Vráti, či je korytnačka zobrazená.
void moveTo(double x, double y)
Presunie korytnačku na pozíciu [x, y]. Ak je kresliace pero dole, tak pri presune namaľuje čiaru z aktuálnej pozície do cieľovej pozície.
void moveTo(Point2D point)
Presunie korytnačku na daný bod. Ak je kresliace pero dole, tak pri presune namaľuje čiaru z aktuálnej pozície do cieľovej pozície.
void openPolygon()
Aktivuje kreslenie polygónu. Počas kreslenia polygónu korytnačka nekreslí, iba sa zapamätáva cestu, ktorou sa chýbe. Až metóda closePolygon namaľuje samotný polygón.
void penDown()
Aktivuje (položí) kresliace pero korytnačky
void penUp()
Dektivuje (zodvihne) kresliace pero korytnačky
void print(String message)
Vypíše aktuálnou farbou pera a v smere natočenia korytnačky text.
void setDirection(double direction)
Nastaví natočenie korytnačky. Nula znamená otočenie nahor a uhol otočenia v stupňoch rastie v smere hodinových ručičiek.
void setFillColor(Color fillColor)
Nastavaví farbu výplne pre polygóny.
void setFont(Font font)
Nastaví font používaný pri kreslení textov
void setName(String name)
Nastaví korytnačke nové meno
void setPane(Pane newParentPane)
Nastaví plochu na ktorej sa bude korytnačka nachádzať
void setPenColor(Color penColor)
Nastaví farbu pera
void setPenDown(boolean penDownState)
Nastaví či je kresliace pero položené (true) alebo zodvihnuté (false)
void setPenWidth(double penWidth)
Nastaví hrúbku kresliaceho pera
void setPosition(double x, double y)
Zmení pozíciu korytnačky na [x, y]. Počas zmeny pozície korytnačka nikdy nekreslí.
void setPosition(Point2D point)
Zmení pozíciu korytnačky na daný bod. Počas zmeny pozície korytnačka nikdy nekreslí.
void setVisible(boolean visible)
Nastaví či je korytnačka viditeľná (true) alebo neviditeľná (false)
void setX(double x)
Nastaví x-ovú súradnicu pozície korytnačky.
void setY(double y)
Nastaví y-ovú súradnicu pozície korytnačky.
void step(double length)
Korytnačka sa posunie aktuálnym smerom o zadanú dĺžku. Ak je kresliace pero aktívne, tak počas presunu kreslí.
void turn(double angle)
Otočí korytnačku o špecifikovaný uhol v stupňoch v smere pohybu hodinových ručičiek.