Najneskorší termín odovzdania: 11.10.2015 (nedeľa) o 21:00
Odovzdávaný súbor: ZadanaKorytnacka.java
Cieľom tejto sady domácich zadaní je vytvoriť triedu ZadanaKorytnacka, ktorá rozširuje triedu Turtle a ktorá obsahuje nižšie predpísané metódy.
Doplňujúce požiadavky:
center (v "spusťači" v metóde main ho použiť samozrejme môžete),
Naučte korytnačky triedy ZadanaKorytnacka metódu vlajkaOmanu, ktorá pomocou náhodnej pochôdzky (viď 2. praktické cvičenie) nakreslí zjednodušenú vlajku Ománu. Zjednodušenú znamená, že biely erb sultánov vľavo hore nebudeme kresliť. Stred vlajky nech je na aktuálnej pozícii korytnačky, rozmery vlajky a počet náhodných krokov pochôdzky sú určené parametrami metódy (šírka vlajky je dvojnásobkom jej výšky). Vlajka nech je rovnobežná so stranami kresliacej plochy. Po skončení metódy nech sú natočenie korytnačky a jej pozícia rovnaké, ako boli pred zavolaním metódy.
Naučte korytnačky triedy ZadanaKorytnacka metódu kachlicka, ktorá nakreslí štvorcovú kachličku podľa vzoru nižšie. Metóda ma jediný parameter strana, ktorý určuje dĺžku strany kachličky. Korytnačka sa na začiatku a na konci nachádza v strede kachličky a kachlička je natočená v smere natočenia korytnačky.

Naučte korytnačky triedy ZadanaKorytnacka metódu chodnik, ktorá s využitím metódy kachlicka nakreslí vykachličkovaný chodník tak, ako je to na obrázku nižšie. Metóda má 2 parametre:
pocetKachliciek - počet kachličiek, z ktorých sa chodník skladá,
sirka - šírka chodníka a zároveň aj rozmer kachličiek, z ktorých sa chodník skladá.
Chodník smeruje v smere aktuálneho natočenia korytnačky, korytnačka sa na začiatku aj na konci nachádza na pozícii uvedenej na obrázku.
Využiť metódu kachlicka znamená, že kreslenie čiar je realizované len volaním metódy kachlicka. Jednotlivé príkazy v metóde chodnik len zabezpečujú vhodné presuny a natočenie korytnačky (s vypnutým kresliacím perom) pred jednotlivými volaniami kresliacej metódy kachlicka.
