Odovzdávaný súbor: ChytraTurtle.java
Cieľom je vytvoriť triedu ChytraTurtle
, ktorá rozširuje triedu Turtle
a ktorá obsahuje nižšie predpísanú metódu.
Doplňujúce požiadavky:
- vo vytvorených metódach nevyužívajte príkazy
center
, setPosition
, moveTo
(v "spusťači" v metóde main
ich použiť samozrejme môžete),
- po vykonaní každej z metód nech je korytnačka na pozícii, kde bola pred jej vykonaním, a je natočená tým smerom, akým bola pred jej vykonaním,
- nepredpokladajte bielu farbu pozadia kresliacej plochy (korytnačka musí nakresliť korektný obrázok pri akejkoľvek farbe kresliacej plochy),
- zdrojový kód správne naformátujte (CTRL+SHIFT+F),
- komentovaný zdrojový kód je vítaný,
- pri riešení používajte len poznatky, ktoré boli súčasťou 1. prednášky a na ňu nadväzujúcich cvičení.
Vystredený štvorec
Vytvorte metódu vystredenyStvorec
, ktorá nakreslí štvorec so zadanou dĺžkou strany. Štvorec nech je ale nakreslený tak, že stred štvorca sa nachádza na aktuálnej pozícii korytnačky.
public void vystredenyStvorec(double dlzkaStrany) {
}