Najneskorší termín odovzdania: 4.10.2015 (nedeľa) o 21:00
Odovzdávaný súbor: ZadanaKorytnacka.java
Cieľom tejto sady domácich zadaní je vytvoriť triedu ZadanaKorytnacka, ktorá rozširuje triedu Turtle a ktorá obsahuje nižšie predpísané metódy.
Doplňujúce požiadavky:
center, setPosition, moveTo, setX, setY (v "spusťači" v metóde main ich použiť samozrejme môžete),
Vytvorte metódu cinka, ktorá nakreslí činku so zadanou dĺžkou (vzdialenosť medzi najvzdialenejšími bodmi činky). Dĺžka činky je zadaná parametrom dlzka. Závažia činky sú čiernej farby a ich priemer je štvrtina z celkovej dĺžky činky. Tyč činky nech je čiernej farby a hrúbky 3. Korytnačka nech sa nachádza na začiatku a konci metódy v ťažisku činky a zároveň nech je nasmerovaná tak, že jej smer je kolmý na tyč činky.

Vytvorte metódu sipka, ktorá nakreslí vyplnený rovnostranný trojuholník oranžovej farby so zadanou dĺžkou strany. Korytnačka sa nachádza v strede jednej zo strán a natočená je v smere protiľahlého vrcholu.
S využitím metódy sipka nakreslite navigačnú šípku, ktorá sa skladá z piatich rovnostranných trojuholníkov so zadanou dĺžkou strany strana tak, ako je uvedené na predlohe nižšie.
Rozostupy medzi trojuholníkmi majú dĺžku strana/2.

Vytvorte metódu obrazec, ktorá namaľuje nižšie uvedený obrazec skladajúci sa zo 6-uholníkov so zadanou dĺžkou strany. V metóde využite nižšie uvedenú metódu sestuholnik na nakreslenie pravidelného 6-uholníka so zadanou dĺžkou strany. Metódu sestuholnik neupravujte!
Korytnačka sa tak, ako je to v predlohe, nachádza v strede obrazca. Obrazec je nakreslený zelenou farbou.

Chytré hodinky sú dnes "in". Možno aj preto, že umožňujú definovať si vlastné zobrazenie času.
Vytvorte metódu smartWatch, ktorá namaľuje zobrazenie analógového ciferníka ako na obrázku nižšie. Stred ciferníka je aktuálna pozícia korytnačky a to je zároveň aj pozícia korytnačky po vykonaní metódy. Polomer ciferníka je určený parametrom polomer. Zobrazovaný čas je určený parametrami hh (hodina) a mm (minúta). Kvôli zjednodušeniu, nech je ciferník stále nakreslený bez rotácie v závislosti od aktuálneho natočenia korytnačky (t.j. na vhodných miestach využite setDirection namiesto turn). Korytnačka nech je po skončení kreslenia natočená smerom 0.

Popis:
polomer/4,
polomer/4,
Color.lightGray),
polomer/3,
2*polomer/3,
polomer/10.
"Odfajknutie" metódy znamená, že sa podarilo zrealizovať všetky testy a po skončení metódy ostala korytnačka v požadovanom stave. Neznamená to, že korytnačka nakreslila to, čo mala.
Očakávané grafické výstupy evaluátora pre korektné riešenie (poloha, natočenie a veľkosť obrazcov sa môžu líšiť):
Činka

Navigačné šípky


Obrazec

Smartwatch
