Na odovzdávanie riešení a manažovanie bodového zisku sa používa LMS Moodle (lms.ics.upjs.sk).
Prihlasovacie údaje pre študentov boli vytvorené na základe údajov v AISe:
jmrkvicka
.
Automatická evaluácia riešenia je spustená automaticky po odoslaní riešenia cez LMS Moodle. Výsledky automatickej evaluácie si môžete pozrieť v záložke "Submission view" (resp. "Odovzdané riešenia"). Pre zobrazenie tabuľky s výsledkami evaluácie je treba kliknúť na symbol [+]
napravo od "Automatic evaluation". V prípade, že testovanie vytvorilo aj nejaké súbory (typicky obrázky) z priebehu evaluácie, vytvorené súbory si môžete stiahnuť - odkazy na ne sa nachádzajú pod tabuľkou s výsledkami evaluácie.
Bodové hodnotenie riešenia je v kompetencii hodnotiaceho (meno hodnotiteľa je zobrazené v Moodle). Avšak pre hodnotenie domácich zadaní s evaluátorom v Moodle platia isté odporúčania:
Code review je technika používaná v praxi na zvyšovanie kvality kódu. Používajú ju všetky firmy vyvíjajúce kvalitný softvér. Ide však o časovo náročnú činnosť. Cieľom je čítaním kódu odhaliť chyby, poukázať na nedostatky, či dať odporúčania na zlepšenie kvality kódu. Kým niektorí študenti riešia domáce zadania len kvôli bodom, tí zrelejší ich berú ako prostriedok učenia sa a zlepšovania sa. Pre tých dávame možnosť požiadať o code review odoslaných riešení, jedným z týchto spôsobov:
// pls code review
pls code review
.
Riešenia bez žiadosti o code review budú len ohodnotené bez zdôvodňovania, kde bola chyba, čo by bolo treba opraviť/zmeniť, atď. Kód odoslaný na code review by mal byť vhodne komentovaný. Code review budú realizovať tak tútori ako aj cvičiaci.
Môže sa stať, že hodnotiteľovi unikne nejaký podstatný detail alebo sa v niečom zmýli (obzvlášť pri hodnotení veľkého počtu riešení sa to môže stať). V takomto prípade alebo v prípade, že z nejakého objektívneho dôvodu sa vám hodnotenie nepozdáva, kontaktujte hodnotiteľa a vydiskutujte si to s ním (preferovaný je e-mailový kontakt, prípadne sa to dá riešiť aj osobne po cvičení).
Ak by ste s výsledkom reklamácie neboli spokojní, kontaktujte niektorého z prednášajúcich. Ak by ste neboli spokojní ani potom, kontaktujte garanta študijného programu, zástupcu riaditeľa Ústavu informatiky pre vzdelávanie alebo riaditeľa Ústavu informatiky. Táto reklamačná postupnosť platí aj pri iných situáciách (písomky, testy, čokoľvek).