Najneskorší termín odovzdania: 8.10.2012 (pondelok) o 21:00
Odovzdávaný súbor: ZadanaKorytnacka.java
Cieľom tejto sady domácich zadaní je vytvoriť triedu ZadanaKorytnacka, ktorá rozširuje triedu Turtle a ktorá obsahuje nižšie predpísané metódy. 
Doplňujúce požiadavky:
center, setPosition, moveTo (v "spusťači" v metóde main ich použiť samozrejme môžete),
Vytvorte metódu kvietok, ktorá nakreslí kvietok podľa predlohy.

Kvietok je tvorený žltým kruhom so zadaným polomerom polomer. Červené "lupene" kvetu sú tvorené časťami kruhových oblúkov s polovičným polomerom (t.j. s polomerom polomer/2). Celková výška kvetu je 3*polomer. Stred kvietka je v aktuálnej pozícii korytnačky.
Vytvorte metódu sipka, ktorá nakreslí vyplnený rovnostranný trojuholník oranžovej farby so zadanou dĺžkou strany. Korytnačka sa nachádza v strede jednej zo strán a natočená je v smere protiľahlého vrcholu.
S využitím metódy sipka nakreslite navigačnú šípku, ktorá sa skladá z piatich rovnostranných trojuholníkov so zadanou dĺžkou strany strana tak, ako je uvedené na predlohe nižšie. 
Rozostupy medzi trojuholníkmi majú dĺžku strana/2.

Vytvorte metódu obrazec, ktorá namaľuje nižšie uvedený obrazec skladajúci sa zo 6-uholníkov so zadanou dĺžkou strany. V metóde využite nižšie uvedenú metódu sestuholnik na nakreslenie pravidelného 6-uholníka so zadanou dĺžkou strany. Metódu sestuholnik neupravujte!
Korytnačka sa tak, ako je to v predlohe, nachádza v strede obrazca. Obrazec je nakreslený zelenou farbou.
