Najneskorší termín odovzdania: 14.11.2011 (pondelok) o 21:00
Odovzdávané súbory: KorytnaciSvet.java, Poliarka.java
Doplňujúce požiadavky:
Uvažujme triedu KorytnaciSvet, ktorá rozširuje triedu WinPane:
Do triedy KorytnaciSvet pridajte metódu cistyPolomer, ktorá pre zadaný bod so súradnicami [x, y] vráti najväčší možný polomer kruhu so stredom v zadanom bode s tou vlastnosťou, že žiadna korytnačka (presnejšie jej stred) neleží v tomto kruhu. Môžete predpokladať, že v ploche je aspoň jedna korytnačka.
Upravte metódu onMouseClicked tak, aby ak klikneme do kresliacej plochy so zatlačeným klávesom Alt, nakreslí sa najväčší možný žltý (vyplnený) kruh so stredom v mieste kliknutia taký, že stred žiadnej korytnačky neleží vo vnútri tohto kruhu.
Do triedy KorytnaciSvet pridajte metódu doStvorca, ktorá pravidelne umiestni korytnačky v kresliacej ploche na strany štvorca so stredom v strede kresliacej plochy a so zadanou dĺžkou strany. Môžete predpokladať, že počet korytnačiek v ploche je deliteľný číslom 4. Do rohov štvorca korytnačky neumiestňujeme.

Vytvorte triedu Poliarka, ktorá rozširuje triedu Turtle.
Do triedy Poliarka pridajte metódu duplicitneHodnoty, ktorá vráti, či sa niektorá z hodnôt v poli nachádza v poli aspoň dvakrát.
Do triedy Poliarka pridajte metódu pocetMinim, ktorá vráti, koľko krát sa minimálna hodnota v poli nachádza v zadanom poli.
Do triedy Poliarka pridajte metódu vyfiltrujNeparne, ktorá vráti referenciu na novovytvorené pole čísel, ktoré bude obsahovať len párne čísla z poľa pole tak, že vzájomné poradie čísel ostane zachované.